Dytter

Zoektocht naar 100 zorgverleners in één maand

Dytter is net als Uber een online platform, maar dan voor de thuiszorg. Ze maken een directe match tussen zorgverlener en zorgvrager mogelijk. Hiermee krijgt de zorgvrager de regie in eigen hand en wordt er met één klik thuiszorg geboekt waar en wanneer de klant dat wil. Samen met Dytter hebben we met een campagne honderd zorgverleners geworven in één maand tijd.

 

Dytter presentatie

Daarom hebben we de campagne tijdelijk stilgelegd en zijn we aan de slag gegaan met de User Experience (UX).

Plan van aanpak voor de UX:

  • De klantreis in beeld brengen en opdelen
  • Per deel van deze user journey de user stories, interaction points, gedachtes en gevoelens in kaart brengen
  • Aan de hand hiervan kansen en doelstellingen opstellen
  • Alle stappen verwerken in een gebruiksvriendelijke flow
  • Het UX design opmaken
  • Nieuw design verwerken in wireframes en implementeren in de webapp

Herstart campagne Dytter mét resultaat

Met de nieuwe onboarding was het tijd om de campagne weer aan te zetten. En… succes! Binnen no-time was de eerste match gemaakt en een maand later waren we al 100 inschrijvingen verder.

Mét ingevulde profielen!

De campagne hebben we full funnel opgezet en daarbij hebben we ook content zoals social posts en blogs voor onze rekening genomen.

Het resultaat:

  • 200% stijging websitebezoek
  • 80% van de huidige websitebezoekers komen direct voort uit de campagne
  • 100+ inschrijvingen in een maand tijd
  • Uitrol van de campagne naar andere steden in Nederland
  • Een zeer succesvolle samenwerking

Zin in tosti’s?

Of gewoon koffie? Kom anders langs op onze vrijmibo! Checken we gelijk wat we voor je kunnen doen.

Komen buurten?
Sluiten
Sluiten
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×