Incentro: te gekke fotografie én video

“Spelregels? Die bepalen wij zelf.” Incentro zet de toon. Een bedrijf dat zo to the point is, hoort dat in elke online uiting op dezelfde manier over te brengen. Daar is GoldfiZh voor: alles op één lijn en door naar the next level. We maakten een tof concept dat opvalt door bijzondere fotografie, uitgesproken blogs en professionele video’s. 

THE CHALLENGE

Incentro is een vooruitstrevend IT-bedrijf dat hele gespecialiseerde digitale producten en oplossingen biedt voor grote organisaties. Dat betekent dat we voor het draaien van campagnes, het schrijven van blogs en het maken van video’s bergen aan (Engels) vakjargon naar begrijpelijk Nederlands moeten vertalen. Dat vraagt om een creatieve benadering. 

WAT IS INCENTRO?

Incentro is jong met een ‘gewoon doen’ mentaliteit. De combi tussen hun services en bedrijfscultuur (Incentro is één van de Great Places To Work in Nederland, mede dankzij de vele jonge talenten die er werken) maakt het een heel tof bedrijf om mee samen te werken.

Dit moderne IT-bedrijf weet hierdoor onder andere precies wat er speelt in de markt en hoe je daar op inspeelt. Er is veel techniek, dus er zijn ook veel expertises binnen Incentro, allemaal met hetzelfde doel: techniek schaalbaar en future-proof maken.

INCENTRO WEBSITE

IT-BEDRIJF DAT GEZIEN MAG WORDEN

Ons is gevraagd om brand awareness te creëren rondom de belangrijkste expertises van Incentro, zoals: cloudoplossingen en artificial intelligence. Met als doel om potentiële klanten te laten kennismaken met het hun werk. Wij willen hierbij, naast de inhoudelijke kennis van Incentro, ook de cultuur (open, toegankelijk) en het merk benadrukken. 

Deze moderne iGen-mentaliteit op de werkvloer laten we daarom terugkomen in de uitingen. Dit doen we via een passende tone of voice (informeel en grappig), huisstijl (futuristisch en opvallend) en fotografie (surrealistisch).  

Via een fullfunnelmarketing-model weten we potentiële klanten te bereiken met social- en SEA-campagnes

TE GEKKE FOTOGRAFIE

Vooral de fotografie die we voor Incentro verzorgen, springt in het oog. Doordat IT-taal niet altijd even toegankelijk is, hebben we besloten om het beeld een handje te laten helpen. Hoe? Nou, bijvoorbeeld door een polaroid camera te combineren met een plak kaas. 

Zó maak je heel snel duidelijk wat een oplossing van Incentro doet!

COMBINATIE BLOG EN VIDEO

Om de expertise van Incentro van het scherm te laten knallen, schrijven we ook blogs, cases, whitepapers en vacatureteksten voor Incentro, mét bijpassende video’s. Ook weer in dezelfde toon: een tikje rebellerend en met een knipoog. 

Bij een video zorgen wij voor een:

  • script (waarin het voorwerp uit de fotografie is verwerkt), 
  • ingeplande draaidag in onze eigen studio,
  • montage, 
  • meerdere animaties, 
  • goede plaatsing op de website (bij de juiste blogs)
  • logische plek in online campagnes.

En dat ziet er zo uit:

RESULTS:

  • 3 video’s
  • 50 vacatureteksten
  • 32 webteksten (blogs en cases)
  • 2 whitepapers

Meer weten?

Onze designer Ruby legt in haar blog uit hoe we de campagnestijl voor Incentro ontwikkelden.

Zin in tosti’s?

Of gewoon koffie? Kom anders langs op onze vrijmibo! Checken we gelijk wat we voor je kunnen doen.

Komen buurten?
Sluiten
Sluiten
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×