THE CHALLENGE
Nog veel meer mensen laten kennismaken met Kaas.nl en hun overheerlijke kaasboxen. Kaas.nl is organisch goed vindbaar. Dat komt doordat het platform supersimpel de juiste informatie biedt per product. Dus wanneer je zoekt op ‘Emmentaler’ of ‘kaasplankje’ verschijnt Kaas.nl bovenaan in Google. Next step: mensen inspireren en daarbij interactie uitlokken.
ALLE VERSCHILLENDE KAASKOPPEN IN ÉÉN VIDEO
Wie houdt er nou niet van kaas? Behalve lactose-intolerante Nederlanders, willen we alle kaaskoppen kennis laten maken met Kaas.nl. Dit pakten we op twee manieren aan: door extra blogs te schrijven én online campagne te voeren. In dit geval hebben we vooral online campagne gevoerd aan de hand van social advertising. We creëerden een campagnestijl met lichte kleuren en maakten gelikte beelden om Kaas.nl op de kaart te zetten. Van kaas-biercombi’s tot een algemene commercial om het merk in het zonnetje te zetten. En het resultaat mag er wezen (al zeggen we zelf):
DE VOORLOPIGE RESULTATEN OP EEN RIJTJE
Hoe onderscheidt Kaas.nl zich van alle andere (kaas)merken? Door herkenbaar, helder en (h)eerlijk te zijn. Dat laten we samen met Kaas.nl op de volgende manieren zien: 1 commercial, 15 online campagnes, 6 blogs, 30 foto’s… En een van onze acteurs is zelfs herkend op straat: dat is pas een geslaagde campagne!