Alles inplannen vóór de jaarwisseling
Bij Smikkelbol heeft jaarlijks een grote piek: de maand december. Dan moet alles verkocht worden. Hoe krijg je dat voor elkaar? Door stevig campagne te voeren en ervoor te zorgen dat alles daaromheen ook sterk staat. Daarom begonnen wij met een duidelijke huisstijl om daaruit een nieuw webdesign, online campagnes en zelfs verpakkingen te maken. Mensen konden niet meer om deze heerlijke lekkernijen heen!
Oliebollen drive-in
Om in een maand zo veel mogelijk oliebollen te verkopen, hebben we alle middelen gebruikt die we hebben. Voor organische content op social media hebben we de huidige en nieuwe klanten op de hoogte gehouden van hun services, alle acties en de oliebollen drive-in op 31 december. De website hebben wij helemaal omgegooid met de mooiste foto’s en een persoonlijke touch.
Tenslotte, hebben we nieuwe klanten binnen gehengeld door SEA en social campagnes te draaien. Daar zagen we de grootste stijging aan bezoekers. Alles bij elkaar opgeteld, kwamen we samen uit op tienduizenden verkochte oliebollen! Lekker resultaat, net als de oliebollen.