Wat verstaan wij onder tech?

In augmented reality online schoenen passen? Of voice assistants integreren in je servicestrategie? Wij helpen je! Wij bouwen klantbelevingen (customer experiences) met nieuwe tech. Tools om digitaal te innoveren. Dit is een verbetering op je huidige platform of de implementatie van een nieuwe digitale ontwikkeling, zoals: toffe filters vanuit augmented reality, voice en chatbots. Zo blijf je relevant voor je doelgroep met vette digitale concepten. 

Hoe gebruiken we tech? 

Uhhh, wij ZIJN tech. Gen Z is praktisch geboren met een iPad in de hand. Deze digital natives van GoldfiZh kunnen niet ‘gewoon goed’ overweg met digitale technologieën, zij ontwikkelen het! Fijn! Want we leven in een digitaal tijdperk, waarin het gebruik van digitale technologieën blijft toenemen. 

Sterker nog: onderzoeksbureau Gartner voorspelde zelfs dat we meer gesprekken zullen voeren met een conversational interface dan met onze eigen partner. 

Welke tech bouwen wij?

Voice

Een voice assistant is een virtuele spraakassistent voor smart speakers of je telefoon. Hierdoor kan je met apparaten praten. Deze technologie werkt op basis van Artificial Intelligence (AI) en zorgt ervoor dat de software erachter dus zelflerend is. Een voice assistant leert met vallen en opstaan. Hoe langer je hem hebt, hoe slimmer die wordt. Weten hoe laat je pakketje aankomt, een recept laten oplezen of een vlucht boeken? Dit kan gewoonweg door een gesprekje te voeren. Super gebruiksvriendelijk! Ook een voice dialogue ontwikkelen?

voice assistant bouwen

Chatbot

Een chatbot neemt het meest repeterende klantcontact uit handen. Vragen als waar zit jullie kantoor, hoe kan ik jullie in het weekend bereiken en hoe kan ik inloggen worden door je chatbot beantwoord. Fijn, want zo houden jouw medewerkers tijd over en kan jij ze juist efficiënter en slimmer inzetten in de totale service strategie.  Zorg dat een chatbot altijd het juiste antwoord paraat heeft en helemaal in jouw tone of voice. Maak het plaatje compleet! Weten hoe je een chatbot inricht?

Augmented Reality (AR)

Naast dat AR ook een hoge funfactor kan hebben, kan Augmented Reality ook perfect worden ingezet voor het verbeteren van je klantbeleving. Zoals de slimme app IKEA Place waarmee je meubels een plekje geeft in je eigen kamer, of wil jij je eigen WIFI-netwerk goed in kaart brengen? Dat kan met AR. Inmiddels is AR meer dan een leuk speeltje. Deze technologische ontwikkeling kan ingezet worden voor verschillende marketingdoeleinden. Ook aan de slag met AR? 

Virtual Reality (VR)

Je zet een VR-bril op en je bent in een totaal andere wereld. VR-marketing-campagnes dragen bij aan de beleving van je klant. Bijvoorbeeld Volvo die met VR klanten laat ervaren hoe de auto reageert bij een ongeluk. Hiermee wordt klantbeleving naar een hoger niveau getild. De ontvanger is veel meer betrokken bij jouw campagne dan traditionele media en omdat het zo nieuw en innovatief is wordt de boodschap ook beter onthouden! Wil je ook een VR-campagne?

Anderen lazen ook:

Zin in tosti’s?

Of gewoon koffie? Kom anders langs op onze vrijmibo! Checken we gelijk wat we voor je kunnen doen.

Komen buurten?
Sluiten
Sluiten
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×