Zo werken de digital natives van GoldfiZh

GoldfiZh staat voor lef en dingen maken. Samen met onze klanten creëren we content met impact. Hoe ziet zo’n samenwerking met digital natives eruit? Sophia van der Kolk, campagne marketeer bij De Amersfoortse, legt uit. “Ik heb het gevoel dat ik hun enige klant ben!”

Sophia van der Kolk, De Amersfoortse, Campagnemanager

Sophia van der Kolk, campagnemanager bij De Amersfoortse. Beeld: GoldfiZh

Net een half jaar in dienst bij De Amersfoortse wordt Sophia vorig jaar juni door haar baas voorgesteld aan Heidy. ‘Ja.. Heidy. Dat is me er eentje. Pas maar op, je zal versteld staan van haar. Als zij iets wil, dan gebeurt het, en hoe!’

Toegevoegde waarde van GenZ

Volgens Sophia had hij het niet beter kunnen omschrijven. “We stonden aan het begin van een grote campagne en konden een frisse blik en een echte aanpakker goed gebruiken. Met Heidy kwam er niet alleen een flinke bak marketingkennis binnen, maar ook iemand met een creatieve slag en veel executiekracht. Mede dankzij GoldfiZh werd deze campagne voor ons een enorm leerzaam proces. Het strategisch opzetten en ontwikkelen van campagnes is hun tweede natuur.”

Zo werken de digital natives van GoldfiZh

Sophia (rechts) met Britt en Heidy van GoldfiZh

“In de campagne werken we, naast Heidy, ook samen met andere ‘Goldfizhjes’. Het jonge, digital natives team heeft kennis van de allernieuwste toepassingen op het gebied van Digital. Dit merkten we goed toen we voor onze campagne Instagram wilde opzetten. En geloof me, als 28 jarige marketeer ben ik echt geen digibeet. Helaas zag Goldfizhje Britt mij klooien en vroeg wat ik allemaal aan het doen was. ‘Dat doe je toch gewoon zo en zo?!’ En hop, het was gefixt.”

Haal goud in huis

“De technologie gaat zo snel, dat zelfs ik als jonge marketeer het ook niet allemaal kan bijhouden”, vertelt Sophia. “Het is fijn om op een partij te kunnen vertrouwen die als digital natives alles zo snel oppakken en op de hoogte zijn. Combineer dit met de ruime ervaring van Esther en Heidy en je hebt goud in huis!”

Always on dankzij persoonlijke benadering

Samenwerken met een kleinere partij pakt voor De Amersfoortse goed uit. “We zetten alles samen neer en er is bijna dagelijks contact over de campagnes. Bij de Amersfoorste leren we veel van GoldfiZh en dat is ook hun kracht. Die kennisoverdracht is heel waardevol. GoldfiZh is always on. Als er iets met de campagne is, kan ik altijd bellen of whatsappen en dan is het binnen no-time gefixt. Ik sta als klant zó centraal, dat ik het gevoel heb dat ik hun enige ben.”

Ook benieuwd hoe het is om een GoldfiZh over de werkvloer te hebben lopen? Leer ons kennen via Rent a GoldfiZh of lees meer over Gen Z en Digital Natives.

Hidde Zwiers
SEO-specialist
6 stories

Van huis uit journalist totdat hij voor een opdracht bij GoldfiZh binnenstapte. Schrijft veel, weet alles van SEO, websites en content én mag soms een podcast hosten. Vragen over de blog? Stuur een berichtje ➡️

Zin in tosti’s?

Of gewoon koffie? Of beter kom je langs op onze vrijmibo! Checken we gelijk wat we voor je kunnen doen.

Komen buurten?
Sluiten
Sluiten
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×