Met alleen een site, app of campagne ben je er niet. Om online marketing binnen je organisatie echt rendabel te krijgen, moet je blijven analyseren en optimaliseren. Dit doe je met behulp van monitoring, dashboarding, rapportages en vooral: Search Engine Optimization (SEO).

Wat is het nut van analyse en optimalisatie?

Door constant te blijven kijken wat je online marketingkanalen en -producten voor effect te hebben, zie je al snel waar het beter kan. Een website kan bijvoorbeeld de focus op de verkeerde pagina’s hebben liggen, verkeerde cta’s hebben uitgekozen of verkeerde zoekwoorden hebben gebruikt.

Daarom doen wij aan analyse en optimalisatie. Door monitoring en dashboarding zie je dit soort fouten. Ook met campagnes kan je door maandelijkse of real-time rapportages al snel ontdekken waar een digitale campagne winst kan boeken.

Wat is het nut van SEO?

Met SEO-technieken spoor je ‘fouten’ in je website op. Dat staat tussen haakjes omdat het niet per se fout is. Sommige keuzes zijn fout in SEO-opzicht. Door foute titels, tekstopbouw of sitestructuren word je minder goed vindbaar voor zoekmachines als Google. Dat kan een bedrijf op lange termijn enorm veel potentiële klanten kosten. En als je het verbetert juist veel nieuwe klanten opleveren dus!

Lees er meer over of check onze blogs. Hier gaan we onder meer dieper in op de toekomst van SEO.

Zin in tosti’s?

Of gewoon koffie? Of beter kom je langs op onze vrijmibo! Checken we gelijk wat we voor je kunnen doen.

Komen buurten?
Sluiten
Sluiten
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×