Tijdelijke versterking
Interim marketing professionals voor versnelling, verandering en groei.
Hands-on
Kennisdeling
Per direct
Interim marketeers zijn er om digital uitdagingen hands-on op te lossen. Met nieuwe online technologieën, zoals: conversational, ux, motion, performance max en AI-overviews is het moeilijk om de kennis en kunde hoog te houden binnen je team. Onze interimmers lossen dit direct voor je op en delen hun kennis met de organisatie.
Veelgestelde vragen
Interim marketeers voor digitale versnelling.
Wij matchen next-gen marketeers, UX-designers en contentspecialisten op interimbasis met passende opdrachtgevers. Zo groeien teams, bedrijven en onze marketeers. Jouw voordeel: onze interimspecialisten kunnen altijd terugvallen op de expertises van onze agency, studio en consultants. Zo is er altijd heel veel mogelijk en zijn onze interimmers altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen.
Waarom een interim marketeer via Goldfizh?
Een interim marketeer via Goldfizh heeft een unieke skillset. Al onze professionals zijn iGen en dat betekent dat ze:
- digital native zijn: onze digitale specialisten zijn opgegroeid in het digitale tijdperk en kijken fundamenteel anders naar online omgevingen dan je huidige team.
- up-to-date zijn: als specialisten in een digital agency móét je mee in de laatste ontwikkelingen, trends en technologieën.
- van aanpakken weten: een Goldfizh is een denker én een doener. Als we op tijdelijke basis worden ingehuurd weten we dat er resultaten geboekt moeten worden.
- altijd begeleiding krijgen: tijdens de opdracht worden onze marketing professionals intensief gecoacht door senior specialisten uit de agency.
Wat voor interim marketeers hebben jullie?
- Interim merkstrateeg - Voor het ontwikkelen en implementeren van merkstrategieën.
- Interim marketingstrateeg - Voor het opstellen van marketingstrategieën en groeiplannen.
- Interim contentmarketeer - Voor het creëren en beheren van contentstrategieën.
- Interim SEO-specialist - Voor het optimaliseren van websites voor zoekmachines.
- Interim copywriter - Voor het schrijven van effectieve en converterende teksten.
- Interim performance marketeer - Voor data-gedreven marketingcampagnes en optimalisatie.
- Interim servicestrateeg - Voor het verbeteren van klantbehoud en serviceprocessen.
- Interim digital accessibility specialist - Voor het waarborgen van WCAG-compliance en digitale toegankelijkheid.
- Interim conversational designer - Voor het ontwerpen van chatbots en andere conversatie-interfaces.
- Interim socialmediamarketeer - Voor het beheren van social media strategieën en campagnes.
- Interim videoproducer - Voor het creëren van videocontent, van concept tot post-productie.
Wat zijn de voordelen van het inhuren van een interim marketeer?
Het inhuren van een interim marketeer zorgt voor:
- flexibiliteit; je kunt snel inspelen op veranderende behoeften zonder de verplichting van een langdurig contract.
- direct meer kennis; interim marketeers brengen direct specialistische kennis en ervaring mee, waardoor ze snel resultaten kunnen leveren. Ze zijn gewend om in verschillende omgevingen te werken en kunnen zich daardoor snel aanpassen aan jouw organisatie.
- geen wervingsproces; het inhuren van een interimmer vermijdt lange wervingsprocessen, wat cruciaal kan zijn in tijden van drukte of bij urgente projecten.
- frisse blik; door hun resultaatgerichte aanpak zorgen ze voor een frisse blik en nieuwe energie in je marketingteam.
Hoe kies ik de juiste interim marketeer?
Het kiezen van de juiste interim marketeer begint met het duidelijk definiëren van je behoeften en doelen. Zoek naar een professional met relevante ervaring in jouw sector en de specifieke expertise die je nodig hebt, of het nu gaat om contentcreatie, SEO, merkstrategie of een andere specialisatie. Beoordeel hun trackrecord op basis van eerdere opdrachten en vraag naar referenties om hun prestaties te verifiëren.
Het is ook belangrijk om te kijken naar hun vermogen om snel in te stappen en effectief samen te werken met jouw team. Tot slot moet er een goede culturele fit zijn; een interim marketeer moet niet alleen passen bij de technische vereisten, maar ook bij de waarden en werkcultuur van je organisatie.
