Tempo Team

SEO-strategie voor Tempo Team die andere werkgevers effectief helpt recruiten

Elke maand duizenden bezoekers uit je doelgroep naar je website trekken? Met een goed uitgedachte SEO-strategie, gericht op B2B, is dit binnen 3 maanden werkelijkheid. Samen met Tempo-Team hebben we een uitgebreide set pagina’s online gezet waarop ze hun expertise delen met andere organisaties rondom recruitment. Zo helpen we alle bedrijven in hun zoektocht naar nieuw personeel!

Fase 1

SEO-content domein

Tempo-Team is als uitzendbureau natuurlijk dé recruitmentspecialist. De uitdaging was vooral: laten we die kennis niet voor onszelf houden, maar delen met de buitenwereld via een SEO-contentdomein. Zodat we met onze expertise bedrijven helpen die het ‘zelf willen doen’, maar we ze wél ze op elk punt vooruit helpen als ze online zoeken naar onderdelen binnen recruitment. En dat natuurlijk met een logische koppeling naar de dienstverlening van Tempo-Team.

Fase 2

The 'Big five van recruitment'

Na een uitgebreid zoekwoordenonderzoek, gesprekken met Tempo-Team’ers ‘uit de business’ en een uitstekende samenwerking met de contentmarketeers van Tempo-Team stelden we de ‘big five’ van recruitment samen. Lekker praktisch, zodat je écht zelf aan de slag kan met zaken als functieprofielen, vacatures maken en onboarding.

Resultaat

Het resultaat

We maakten voor Tempo Team 19 SEO-geoptimaliseerde pagina’s, realiseerden 5.000+ bezoekers per maand en zorgden voor autoriteit en zichtbaarheid in Google rondom recruiten. Samen met Tempo-Team maakt Goldfizh (SEO-) webteksten, nieuwsbrieven, campagnes en Pinterest-strategieën. En #TeamVideo maakt toffe explainers voor YouTube met de beste sollicitatietips.

Meer weten over deze case?

Hidde vertelt je graag meer over deze case.

Mail naar hidde@goldfizh.nl
Hidde Zwiers
Content lead